Wednesday, August 26, 2009

Ditau


Ik vond de 11 leeuwen heel leuk.
I liked the 11 lions very much.


Hoe ze met elkaar speelden, het zag er zo lief uit, maar je weet dat je ze niet mag aaien. Wat wel eng was, was dat mijn moeder en mijn tante het raampje open hadden staan. Ik dacht dus de helft van de tijd doe dat raampje dicht, doe dat raampje dicht.
How they played with each other, it looked very sweet, but you know you’re not allowed to stroke them. What was scary was my mom and my aunt left the car windows open. So I thought half of the time close that window, close that window.


Ik werd (gelukkig) gerust gesteld dat de leeuwen niet op ons af sprongen (want er zat maar 5 meter tussen de eerste leeuw en ons). Er zaten 3 jongen mannetjes in de troep en 8 jonge vrouwtjes.
I was lucky as they comforted me, the lions wouldn’t attack us (because there was only 5 meters in between the first lion and us). There were 3 young males in the group, and 8 young females.


Het spannendste stuk was dat een van de 8 vrouwtjes opstond ... en zich uitrekte. En tenslotte weg liep. We hebben ook foto’s gemaakt, waarvan ik er nu een paar opnoem: een met z’n bek open, een ander die lag te rollen en weer een ander die ons recht in de ogen aankeek.
The most exiting part was that one of the 8 females got up … and stretched her legs. And in the end left. We made pictures, of which I name a few: one with his jaws open, one who was rolling over, and another one who looked us straight into the eyes.


Groeten Jolin (-:

1 comment:

Unknown said...

Wat een mooi verhaal Jolin!
Je hebt wel spannende dingen meegemaakt.Ik zie dat je ook bomen omhelst,net als onze prinses.Deze was wel een dikke vind je niet?
groetjes van oom Haroen
Neem je een aapje voor mij mee?